18 juni 2016

'Spring' in de nieuwe Quilt Country...!

Kijk wat er deze week op de deurmat viel:

Look what landed on my doormat this week:


De nieuwe Quilt Country (klik) van Les Editions de Saxe, met daarin mijn 'Spring' quiltje!

The new Quilt Country (click) from Les Editions de Saxe, containing my 'Spring' quilt!


Maar er staat natuurlijk nog veel meer in. Het is een lekker dik boek geworden...

But of course there's much more to see in the book...


met onder meer patronen van Gail Pan,

like patterns from Gail Pan,


Isabelle Prigent

Isabelle Prigent


en een heel artikel over Masako Wakayama van Crib Quilt.

and a portrait of Masako Wakayama from Crib Quilt.


Dat laatste is voor vanavond, wanneer ik in bed nog een stukje lees.

But reading is for tonight, before I go to sleep.


Nu eerst verder aan het mini quiltje van juli.

Fijn weekend!

Now the July mini quilt is calling me.

Have a nice weekend!


5 opmerkingen:

Dientje zei

Je hebt al meer bereikt dan menig een, :-)
Ellie gaat over de grenzen. Heel leuk. Afwachten of mijn vriendin hier ook naar kijkt.
Veel succes,
Groet, Dini

10 zei

Iemand had het tijdschrift vandaag bij op de Quipday maar ik heb er niet in gekeken... het haasje zou me zeker bekend voorgekomen zijn:)
Ik had jouw miniquiltjes bij om te laten zien en iedereen vond ze heel mooi!
Ik vind het fijn voor je dat je patroontjes in diverse tijdschriften verschijnen!
Nog veel leesplezier vanavond! Groetjes, Martine

Ellie's Quiltplace zei

@ Dini: dankjewel *Ü* Wie weet neemt ze deze ook voor je mee. Maar hij is ook in Nederland bij verschillende winkels te koop hoor!

@ Martine: dankjewel! Hoe was de QUIPdag? Was je op het MAS? Leuk dat je mini quiltjes in de smaak vielen, ze zijn ook heel mooi!

Truus zei

Wauw wat geweldig dat er weer een quiltje van jou in een tijdschrift staat! Gefeliciteerd met je succes. Dat nog veel tijdschriften mogen volgen!
Gezellige zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Crafts 'n' Skills zei

Wat een enorm bijzonder gevoel moet dat geven Ellen. Hartstikke mooi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...